* Skogspromenader med mamma


Som jag berättat förut här i min blogg så fann min mamma och jag varandra de sista fyra åren innan hon gick bort.
Vilket jag har berättat om här i min blogg i mina kategorier: Saknad och Minnen.

Och jag har så fina minnen från den tiden, och även roliga sådana.

Bredvid där mamma bodde fanns en liten skog och nästan varje gång jag besökte min mamma så tog vi en promenad där och det var så roligt.
Trots att mamma använde rullator så gick vi inte bara på vanliga vägar och stigar, utan också inne i skogen, som ni kan se på dessa foton.

Det var lite knaggligt ibland för rullatorn och mamma att gå på vissa ställen, men evis som min mamma var så gick det
och ibland undrade vi om det var rullatorn som hjälpte mamma eller mamma som hjälpte rullatorn att komma fram ;-)

Den översta bilden är vid ett utsiktsberg vi lyckades ta oss till,
och nästa bild där mamma "plöjer sig igenom" höstlöven på marken.
Oj, vad vi skrattade.....;-)

Jag är så glad över att ha dessa kort med alla så mysiga och roliga minnen.

PS. nedersta bilden ser lite mörk ut, men det är egentligen på dagen, så det är nog kamerans fel ;-)


Trackback
RSS 2.0