* Mamma och jag / roliga foton

image152


image153


Idag har jag letat fram ett par roliga foton från min och mammas promenader i den lilla skog som fanns bredvid där hon bodde.

Jag hade alltid min kamera med, och ofta tog jag en massa roliga foton genom att använda fantasin, som gav oss båda en massa goda skratt.

Som det första av fotona här ovanför där mamma tillsammans med sin rullator speglar sig i en stor vattenpöl.
Och precis när jag fotade gjorde hon något med handen så det ser ut som horn på huvudet ;-)

Den andra bilden fick jag att se ut som om mamma tänker dyka ner i vattenpölen ;-)

Vi hade en så fin tid tillsammans under de sista åren mamma levde, då vi äntligen funnit varandra på ett sätt som vi aldrig haft förut.
Dessa fyra år är dyrbara för mig, och jag saknar dessa promenader mycket, men är i alla fall glad över de minnen jag har och den tid vi fick tillsammans.
Trackback
RSS 2.0